Voi miksi en ole tätä aiemmin ymmärtänyt? Imurointi on huomattavasti mukavampaa kun sen tekee istualtaan. Mattojen imurointiin kun menee aina niin kauan aikaa ja vaivaa..

Siivosin just monta tuntia. Voi miksi en voi ottaa siivoustakaan rennosti. Minulla meni imurointiin noin kaksi tuntia, ja exällä samaan meni 15 minuuttia (vaikka se tiesi että mä oon tarkka ja imuroi ekstratarkasti omasta mielestään). Niin exä kävi viimeks imuroimassa kun minä olin niin loppu flunssan takia.

Mutta nyt on hyvä olla. Kävin suihkussakin! Eipä tarvi siivota sitten taas moneen viikkoon. Sain kukatkin järjestykseen ja laitettua kuntoon muutenkin. Ja missasin kaikki menoni tänään kun aamupäivällä oli niin saamarin paha olo; päähän koski kuin ei koskaan ja oksetti.

Olo oli kyllä älyttömän euforinen iltapäivällä kun unien jälkeen olo helpotti. Tuntui ihan kuin kasvot olisi olleet puuduksissa kun lihaksetkin oli pitkästä aikaa niin rentona (ja tämä euforia ei johtunut mistään lääkkeistä, kun en ollut ottanut kuin vain buranan ja panadolin). Varmuuden vuoksi olen ollut buranassa loppupäivän, en tahdo sitä helvetillistä oloa takaisin ihan äkkiä!